25 juni 2012

Sommarlov!


Sådärja... Nu har jag sytt färdigt det sista på min beställningslista för denna "terminen".
Tusen tack för den stora responsen på utförsäljningen! Riktigt kul att intresset var så stort.

Utförsäljningssömnad + lite annat. Maskinerna har verkligen gått varma den senaste tiden :)

Jag utlovar en belöning för detta i form av ett riktigt härligt höstsortiment, men det kommer ni tyvärr att få vänta lite på.
I höst planerar jag dessutom att utöka med ett försäljningsställe till (har hittills mest sålt på öppna förskolan) men även det får bli en cliff-hanger tills jag själv vet allt om alla detaljer och så.

Nu tänker jag ta sommarlov för att kunna fokusera på familjen och framförallt på födseln av vår nya lilla familjemedlem, som väntas dyka upp alldeles snart.

Ha en riktigt skön sommar allihop och glöm inte att kika in igen i höst!

Inga kommentarer: