14 juni 2012

Utförsäljning del.1

Jag har bestämt mig för att inte bara ha utförsäljning på det som finns färdiguppsytt utan även på vissa tyger...

Det som gäller för dessa tyger är att man kan beställa en mössa eller dregglis till minst halva priset.
Mössa: 35:-, Dregglis; 30:-

Det finns en liten hake...eftersom jag är höggravid så syr jag efter tid och förmåga, och det kan bli så att en beställning kan ta lång tid! Eller att jag måste säga nej till beställningar om för många är intresserade, då gäller först till kvarn!
Men annars är det fritt fram!

Hjälp mig att rensa lite på hyllorna så att jag har plats (och pengar) till att frossa i nya tyger till hösten!!








Ps. Glöm inte att hålla vidare utkik efter "utförsäljning del.2"

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill nog ha en mössa och en dregglis i det randiga tyget med olika kulörer ändå ;) e ju såå fint :) och en dregglis i det gröna tyget med apor :) kram Jennie Nordström