6 september 2012

Nyhet!

Och nu till en spännande nyhet... :)

Man kommer från och med nu att kunna beställa hemsydda amningsinlägg ifrån mig.
De är uppbyggda med mjuk trikå att ha närmst huden, två lager absorberande flanell och sedan en ytterligare fuktspärr i form av fleece på utsidan.
De tvättas enkelt i tvättmaskinen, 40 grader.
Jag har själv testkört modellen sedan lillasyster kom och de funkar toppen för mig, så jag hoppas att de kommer att göra det för andra ammande mammor också.

Priset för ett par inlägg kommer att bli 50:- vilket är ungefär som ett paket engångsinlägg.
Jag uppskattar att man behöver ungefär en 3-4 set, beroende på hur ofta man tvättar.

Man kan självklart själv välja vilket trikåtyg man vill ha, sällan har ni väl sett så snygga amningsinlägg ;)

Här en bild på inläggen, framsida och baksida.

Inga kommentarer: