31 oktober 2012

Ny modell på dregglisar!

Aldrig  är man nöjd ;-) En del i ens personliga utveckling är ju såklart att man ständigt försöker optimera sina mönster, experimentera, utveckla och testa nya vägar.

Just dregglisar är ngt som gått igenom många steg här hemma. Men nu tror jag att jag hittat en modell som jag iaf gillar själv så det blir nog den jag kör på ett tag!

Vid första anblick ser den lite liten ut och jag vet att jag fått tysta reaktioner på det. Men jag tycker att storleken passar bra till den ålder man faktiskt oftast  har behov av dregglisar, mellan ca 4-12mån.

Här får ni se min egen lilla tjej modella en, hon är 3 mån gammal och se så bra den sitter! Ska försöka leta upp en ettåring som kan modella lite också.

(Bilden är medvetet tagen i en lite konstig vinkel eftersom jag inte vill exponera mina barn i bloggen. Men man ser väl ganska bra ändå.)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: